SUNDAY SCHOOL

TRUE COLORS

De Lichtjesschool gaat over gezien worden. Kinderen zien is een van de meeste waardevolle geschenken die je als volwassenen aan kinderen kunt geven. Een plek voor kinderen waar ze de moed kunnen voelen om zichzelf te zijn. De lessen die wij leren zijn niet zwart wit, maar zitten vol met kleur en gevoel.

BELIEVE

Het leren geloven in jezelf en in je dromen waarmaken is van onschatbare waarde om in je leven tot bloei te komen. Leven zonder angst voor mislukking en met het geloof in jezelf. Hoe mooi is het om dat op jonge leeftijd te leren. Als je van binnenuit gaat voelen dat dit jouw passie, jouw weg en jouw mooiste leven is

GOLD

De vergeten kennis herinneren is je ook herinneren wie je bent. Als je stil bent en goed naar jezelf leert luisteren. Jouw gevoel klopt altijd. Daar kun je geen slecht cijfer voor halen. Daar kan niemand anders wat van vinden, want het gaat tenslotte om jouw gevoel. Om jouw intuïtie en hoe jij de dingen ervaart.

HERKEN JIJ DIT?

Je vraagt je af wat je hier doet of te doen

Je voelt je angstig, onveilig, verdrietig of boos, maar weet niet zo goed waarom

Je wilt jezelf beter leren begrijpen

Je gaat een drukke mensenmassa graag uit de weg’

Je voelt je niet begrepen of gezien

Je houdt van natuur, creativiteit, muziek of kunst

DAN KUNNEN WIJ JE WELLICHT HELPEN!

LAAT JE GEGEVENS ACHTER EN WE NEMEN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP!

VRAAG EN ANTWOORD

Wat houdt Sunday School in?

Sunday School is een workshop op zondag, georganiseerd door de lichtjesschool, voor alle kinderen die zich de vergeten kennis willen herinneren. De lessen die wij leren zijn niet zwart wit, maar zitten vol met kleur en gevoel. Jouw gevoel klopt altijd. Daar kun je geen slecht cijfer voor halen. Daar kan niemand wat van vinden, want het gaat tenslotte om jouw gevoel. Om jouw intuïtie en hoe jij de dingen ervaart.

Voor wie is het bedoeld?

De Sunday School workshops zijn voor alle kinderen die zich de vergeten kennis willen herinneren

Hoe werkt het?

Je geeft je op via de site voor een Sunday School workshop. Je ouders kunnen eenmalig betalen voor een workshop à € 25,= of een 5 strippenkaart kopen à € 100,=. De strippen kaart is een jaar geldig en mag ook gebruikt worden voor andere kinderen die je mee wilt nemen naar de lichtjesschool, zoals broers, zussen, vrienden, vriendinnen, neven of nichten.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Je gegevens zijn veilig bij ons. Ze worden niet verkocht of gedeeld.

Ik heb ook anderen begeleiding. Kan ik deze stoppen?

Nee. Wij zijn geen arts of psycholoog. We kunnen je helpen met antwoorden en oplossingen vanuit een andere invalshoek, maar de activiteiten van de Lichtjesschool kunnen hulp van reguliere zorg niet vervangen. Wel aanvullen.

UIT ERVARING…

Als Iris ergens binnen komt, dan gaat het ‘licht’ aan. Ze heeft een natuurlijke rust over zich en kan echt luisteren. Daarbij laat ze je volledig in je waarde en voel je nergens een oordeel. Het mag er allemaal zijn. Ze bezit het vermogen om je het gevoel te geven dat je alles met haar kunt bespreken, dat niets ‘gek’ is en dat je niet alleen bent in je zoektocht. Ze heeft een groot netwerk, waardoor ze je kan verbinden met anderen als je echt stappen in je ontwikkeling wilt zetten. Iris krijgt bijzondere dingen voor elkaar, schijnbaar moeiteloos… Het was en is altijd een feestje om met haar te mogen werken.
Claudia Beekman

HSP coach/trainer & onderwijsadviseur

AANBOD & INVESTERING

WIL JE LICHT ONTVANGEN IN JOUW INBOX?
MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF!